2017. ápr 26.

Félreérti a saját nevét a videós app... (videóval)

írta: Scherzer Marcell
Félreérti a saját nevét a videós app... (videóval)


Megjelent a Clips nevű videós alkalmazás IOS eszközökre, én pedig nyomban teszteltem is.

 
appllikaciok.jpg

Egyre jobban szeretek videózni, ezért gondoltam kipróbálom még az elsők között. Rengeteg dolgom van mostanság, ezért gondoltam a Clips-szel pont meg tudom vágni út közben a legújabb videómat - és így hasznosan telik az ingázás. Aztán amikor elkezdtem a vonaton vele babrálni, eléggé meglepett...

A Clips videót vágni nem tud, viszont valami sokkal jobbat igen: Feliratozza a szöveget real time.


Azaz amit mondasz, azt egyből odaírja alá. Nincs többé Movie maker-es (vagy egyéb programos) szenvedés, egyből odaírja a mondandódat a videó alá helyesen.

Hamar leesik majd ha elkezded használni: Az alkalmazás többek között a saját nevét sem érti. Azonban ha nagyon jól artikulálsz, ezt a programot neked találták ki!

Én kitartok egyelőre a Clips nevű alkalmazás mellett, mert nagyon jó iránynak tartom, amibe a fejlesztők elindultak. Az kétségtelen, hogy van még mit fejleszteni rajta - de minden olyan kezdeményezésnek van helye, ami időt vagy pénzt spórolhat rengeteg embernek. Ez speciel az összes videósnak időt spórol...

Bevallom nem a legelső videómat töltöttem fel vele, mert gondoltam hogy egy idő után meg fogja érteni a saját nevét az alkalmazás. Tévedtem. A sokadik gipsz és Chris után végül feladtam, így ez maradt benne a videóban is. Azonban ki tudod javítani a feliratot valahogy, ezt a funkciót még nem próbáltam ki...

Jó tesztelést mindenkinek!

Ha tetszett a cikk, kövesd a most induló Facebook oldalam is!

Szólj hozzá