2017. júl 11.

Top 5 könyv, amit tavaly olvastam...

írta: Scherzer Marcell
Top 5 könyv, amit tavaly olvastam...

Tavaly elkezdtem írni, hogy milyen könyveket olvastam... Ezt a jó hagyományt nem folytattam idén, de a blogon például egész jól nyomon tudod követni...

Nézzük meg, melyik 5 volt a kedvencem ezek közül:

 

pexels-photo-110252.jpeg

 

Az igazat megvallva csak júliusig írtam ezt a listát. Olvastam utána is az évben persze, de valahogy kimaradt hogy felírjam miket. Nagyon érdekes visszaolvasni, hogy a tavalyi év első felében milyen könyveket olvastam, és azóta hogyan alakult az életem. Az biztos, hogy nagyon fontos része az önképzésnek az olvasás. Nézzük meg, mi volt az 5 kedvenc könyvem (egyébként a listán 16 könyv szerepel, ami 6 hónap alatt több mint 2 könyvet jelent havonta):

Steve Jobs, a prezentáció nagymestere 

Tavaly az egyik célom az volt, hogy fejlődjek kommunikációban élőben és írásban is. Az írásban nem volt nehéz dolgom, cikkeket írtam mindenféle témában már akkor is :) Ezért is írom most ezt a blogot, írni mindig is szerettem. Na persze amikor idegenekkel beszéltem telefonon, vagy több ember előtt kellett beszélnem, az nem volt ilyen egyszerű. Ebben mindenképp fejlődtem tavaly óta is rengeteget, és ebben nagyon sokat segített a Steve Jobs prezentációiról szóló könyv.

Képtalálat a következőre: „steve jobs a prezentáció mestere”

 

Sean Covey - Kiemelkedően sikeres fiatalok hét szokása

Ennek a könyvnek egy külön cikket szenteltem még június elején, itt olvashatod: Kiemelkedően sikeres fiatalok hét szokása

John Jantsch - Szigszalagmarketing 

Ha érdekel a marketing, ez tetszeni fog. John Jantsch könyve tökéletes a marketing alapjainak megértéséhez, tele gyakorlati példákkal. Tökéletes kezdő vállalkozásokhoz is, vagy kis bizniszekhez - segít a stratégia kialakításához. 

John definíciója a marketingre: "Megmutatni a márkád olyan embereknek, akiknek szüksége van a termékedre. Megkedveltetni magad, majd bizalmat építeni bennük..."

Tacit könyv

Ebben a pillanatban épp nem elérhető Tacit weboldala, de amint az lesz belinkelem a cikkhez. Görög Ádám nagyon otthon van önfejlesztésben, azonban nem a mantrázós légy boldog fogadd el önmagad típusúban. Ádám a kemény munkában hisz, és ékes példája ennek.


Hogyan gondolkozz hosszú távon - Tacit önfejlesztő videója 

Ő hajlandó napi 12-16 órát is dolgozni a sikerért, évekig így is csinálta. Az év nagy részét keleten tölti, szeret utazni és folyamatosan meg is teheti. Az önfejlesztéssel kapcsolatos könyvét mindenképp érdemes elolvasnod, itt megtalálod: Tacit könyve 

Kevin Hogan - A meggyőzés tudománya 

Gyakorlati tanácsok ahhoz, hogy meggyőzd a vitapartnered az igazadról. Na persze vannak makacs emberek, akiket nem lehet... De a többség nem ilyen. Észérvekkel mindenkit meg lehet győzni az igazadról, csak nem mindegy hogyan csinálod. Ha ez nem mindig sikerül, akkor ez a könyv tökéletes lehet ehhez. Egy kicsit azt is mondhatnám, hogy az asszertív kommunikációról is szól a könyv, legalábbis jó része annak. 

Ha tetszett a cikk, gyere vissza máskor is: Read It Facebook

 

Képek:

Pexels

HVGkönyvek (Steve Jobs)

Szigszalagmarketing (Libri)

 

 

Szólj hozzá