2017. sze 05.

21 könyvet hagyok el 21 nap alatt...

írta: Scherzer Marcell
21 könyvet hagyok el 21 nap alatt...

Nagyjából egy hónapja fogalmazódott meg bennem a 21 napos könyvkihívás gondolata, amiben szeptemberben Budapest forgalmasabb helyein könyveket fogok elhagyni...

 

 21.jpg

 

A kihívás...

 

...célja: A kihívásba azért kezdtem bele, mert szeretném, ha minél többen kezdenének el Magyarországon újra olvasni.

... Mit teszek én ezért? Szeptember 4.-től kezdve 21 könyvet fogok elhagyni 21 nap alatt, azaz naponta egyet. Ezeket a könyveket nem véletlenszerűen választom ki, valamilyen szempontból értéket képviselnek. Például a szeptember negyedikei könyv Hemingway - Az öreg halász és a tenger című klasszikusa volt. 

 

... Mit tehetsz Te? A 21 nap alatt ha szeretnéd, akkor Te is csatlakozhatsz a kihíváshoz. Csupán annyit kell tenned, hogy írsz egy üzenetet a Read It Facebook oldalán nekem, és elküldöm hogyan tudnál Te is elhagyni egy könyvet :) 

 

A kezdő dátum

 

Nem véletlen szeptember 4.-ét választottam kezdő dátumnak, hiszen most kezdődik az iskola. A gyerekeket ugyan próbáljuk arra nevelni, hogy a kötelező olvasmányok révén megismerkedjenek az olvasással és megszeressék azt, de vajon tényleg ez a legjobb módszer?

Vajon egy Kőszívű ember fiai tényleg közelebb hozhatja az olvasást egy 14 éveshez?

 

 

Nem csak az olvasás ténye számít, hanem az is hogy mit olvasunk. Éppen ezért én próbáltam szórakoztató könyveket válogatni a kihíváshoz. 

Az első helyszín az Infopark volt... De mi lesz a következő?

A kihívás videója:

 

Szólj hozzá