2017. júl 05.

Videó app teszt - Chicken scream, a legőrültebb mobilos játék

írta: Scherzer Marcell
Videó app teszt - Chicken scream, a legőrültebb mobilos játék

Chicken scream az egyik legőrültebb játék, amit valaha próbáltam.

Akadályokon próbálsz átjutni a csirkével, azonban nem kézzel - hanem a hangoddal irányítod a szárnyast...

 

Amikor gondolkoztam az eheti app teszten, akkor csak abban voltam biztos, hogy játékot szeretnék tesztelni. Megnéztem a toplistát - és teljesen átrendeződött az előző héthez képest. A retro Scale nevű játék már csak a 9. helyen tanyázott. 

Viszont nem kerültem előrébb, mert stratégiai játékok voltak az első helyeken - nekem pedig csak 1 órám volt a tesztre.

Aztán beugrott: Muszáj ezt az őrült játékot tesztelnem.

Egyből gondoltam, hogy írásban nehéz lenne átadni a játék lényegét, ezért készítettem róla egy rövid videót...

A játék nagyon szórakoztató, akár többen is el tudtok vele hülyéskedni. A lényeg, hogy ha mélyebb hangon szólalsz meg, akkor a csirke csap lép - ha pedig magason akkor ugrik. Így kell bevenni mindig az aktuális akadályokat, amik egyre nehezülnek a játék során.

Ha tetszett ez a kis hülyéskedés, és szeretnél még több app tesztet olvasni: Gyere, kövesd a Read It Facebook oldalát !

Szólj hozzá